Dereotu, tahin de sütü arttırıyor, gaz için yediğiniz her yemeğe kimyon koyarsanız faydasını görürsünüz, meyveleri çiğ yemek yerine komposto şeklinde tüketebilirsiniz, süt içmek gaz yapıyor, rezene, anason gibi bitki çayları da yine gazı hafifletiyor. Umarım bebeğinizin gaz sorunu kalmaz🙏