Poncikellaa aynı durumdayız aynnı 5 ten 10 a kadar kıvranıyoruz, evin içinde bebek arabasıyla gezdiriyoruz, gaz masajı yatır kaldır, omuzda pıtpıtla, yüz üstü yatır. Çocuk ağlar bir yandan. Diyorum bebeği keyifle sevemedim günler gelip geçiyor herkes stress yapma diyor ama yapılmayacak gibi değil