Merhaba güzel anneler.
Sizlerden birkaç fikir istiyorum.
Sanırım ben ilk flört dönemlerimizi özlüyorum. Şimdi eskisi kadar uzun uzun sohbet edemiyoruz. Vakit ayıramıyoruz. Sorun kıyafet saç makyaj değil, her zaman bakımlı olmaya çok özenirim. Ama bi heyecan arayışındayım. kızım olduktan sonra daha bi ayrı düştük gibi geliyor. Ben evliliğime can katmak istiyorum. Eşim ilk zamanlardaki gibi eve gelmek için saat saysın vs. Hepimiz isteriz. Belki aramızda böyle olanlar vardır. Bana, bize yardımcı olur musunuz? Mesela evde tütsü yakmak istiyorum, hangi kokular güzeldir? Yenilebilen vücut kremi duymuştum, kullanan var mı? Daha önce hiç mumlu bir masa hazırlamadım. O masada neler olmalı, ortam nasıl olmalı vs gibi Böyle küçük tüyolar istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Teşekkürler 🤗🌸