Krclilknur vallaha 1 hafta once asagidaki postumi bir anneye yazdim usenmeyip sagolsun bir tesekkur bile etmedi. Umarim sizin isinize yarar.
yeni bitirmos biri olarak detaylica anlatayim. Umarim faydali olur. Oglum 27 aylikti 23 nisanda basladik bu arada benimde 2. Bir oglum var ve 11 aylikti. Ilk 2 gun tamamne birakmayi dusundum hep altina ve yataga isedi. Ama simdi iyiki pes etmedim diyorum yaklasik 4 5 haftada halletti. Suan cok rahatim.
Hem lazimlik hem merdiven aldim.
Stixker aldim her cis kakada yapitirdik
Banyoya bir suru cikolata sakladim ayrica dondurma vs aldim
Ilk gunler kaka ve cisinin zamanlarini not ettim
E bebekten 60 a 90 yatak ortusu aldim. Yatarken altina serdim ve genelde onlar cis oldu .
Yatmadan 1 2 saat once siviyi kestim. Hatta ilk basarda gun icinde de cok sivi vermemeye calistim
Ilk hafta gece uykusuna gectikten 2 saat sobra kaldirdim yapmazsa 1 saat sonra kaldirdim. Ama oglumun uykusu cok agir ve asla cis yapmayi kabul etmedi. Ama boyle boyle tutmayi ogrendi.
Sabah uyanir uyanmaz hemen tuvalete goturuyordum.
Ilk 2 gun asla lazinliga oturmadi otursada yapmadi. 3. Gun sabah uyanir uyanmaz lazimliga goturdum ve hemen bir supriz yumurra actim. Onu gorunce cokta cisi oldugu icin yapti. Boylece yavas yavas cise basladi. Her isemede sticker yapistirdik ve cise by by yaptik.
Ama o kaka yokmu 3 hafta altina yapti. Megersem derdi oturarak yapmakmis. Cocuklar genelde ayakta ve hafif egilir pozisyonda yaptiklari icin lazimliga yapmadi. Bir kac kere anlayinca soydum tuvalete goturdum. Ayakta yere yapmis. Sonra kakayi lazimlik yerine merdivenle tuvalete yapmaya basladi ve hr yapisinda dondurma verdim. Boylece ozdeslestirdi. Kaka yapicam dondurma yiyecgim diyerek onada alisti cok sukur.