Saniss Merveasyahuma ben anladım sanırım seni kesi yeri çizgi gibi belli açık gibi açılacak gibi geliyor demi deri? O etler kaynasıyor benimde dikişler ilk düştüğünde öyleydi baya moralim bozulmuştu ama etler kaynamaya basladı
Kubra4745 Saniss iyileştiğini gösteriyor endişelenme 😊 bende de kaşıntı olmuştu iyileşiyor demişlerdi
Saniss Merveasyahuma kapanıcak sen bol bol batikon yap ya da yardımcı olacak varsa yapsın çünkü gazlı beze dökünce o direkt emiyor tene sürülünce etkisi olmuyor yaranın üzerine döküp biraz bekletebilirsen güzel olur
Merveasyahuma Saniss peki çok teşekkür ederim 😊 sprey formunda batikonum sıkıyorum sürekli zaten umarım hızlı kapanır
Cananakyildiz Saniss lavaboya her gidişinizde baticon sürüp gazlı bez koymayı ihmal etmeyin. Bu şekilde bir yol izlerseniz olumsuz bir durumla karşılaşmazsınız. Sevgiler.
Tugcerylmzkerem Saniss iki dikisli dogum yaptim ikisininde agrisinin tamamen gecmesi 2 ay surdu sizinki daha erken normal suan
Urasayse Saniss benim de tamamen iyileşmesi 3 ayı buldu ben hep batikon sürdüm kuru tuttum . Arada da sarı kantaron yağı sürdüm . Biraz sabırla beklemek gerek canım hiç bir şey kalıcı değil .hayırlı olsun bebeğiniz 😍
Ayazinannesiseyda gunessarenin_annesi ben de normal doğum yaptım elli gün önce altı dikis vardı çok acıyordu ben eczanede iki ilacı karıştırıp veriyorlar onu uyguladim o çok iyi geldi bir de buz uyguladım bende ödem oluşmuştu ve her tuvalet sonrası fön makinesi tutup iyice kuruttum tabii soğuk olan tarafıyla onlar çok iyi geldi bana
Saniss Aselipekveannesi işte yavaştan dış dikişler iyileşiyor ağrı hafifledi kaşıntım azaldı içten de küçük küçük dikişler geliyor. Sanırım eriyen dikişim yokmuş benim
Mirabebek Saniss normal canım benimde aşırı derecede kaşıntım var ben hatta mantar falan oldu diye düşünmüştüm doktora gittiğim de sordum normalmiş iyileştiği için kaşınıyormuş
Saniss Mirabebek bende Bugün gittim kontrol etti hem ultrasondan hem de dikişlerime baktı iyileşmeyi iyi gördü