Kizlar merhaba kizim 7 aylik 3 gun once gobek deliginde bi kizariklik farketim cok minik biseydi cok onemsemedm ama bugun baya kipkirmizi oldugunu gordum uzakdan baklinca sanki kanamis gibi duruyor baya kirmizi ama akinti kanama yada sislik yok acile goturdum sadce rontgen cekip gonderidler ikinmakdan olabilecegini soylediler acaba boyle bi durumla karsilasan oldumu ben ulrtason istedm yapmadilar gobek fitigi olabilr diye yasayan varsa bilgi verebilirmi acaba