Badem benim kizimin dogum gunu bugun.ben trendyoldan aldim malzemeleri. Balon,balon zinciri,balon yapistirma banti,balon sisirme pompasi vs.aldim set halinde oluyodu (balon sisirme pompasi haric) 50 tlye maloldu. Bence sizde oraya goz atabilirsiniz. Ayriyeten hediyelik magnette yaptirmaya verdim. Instgramdan pleksi adana sayfasindan uyguna geldi tanesi 2 tlden. Umarim yardimci olmusumdur.🤗🌹🌹