Merve-HanifeDuru Şu yaşıma geldim doktorların yazısını çözemedim 🤣 sonu tan ama ne tan bilemiyorum başı okunmuyor gmzmustafa
Merve-HanifeDuru Yok sormadım devlet karşılamıyor deyince lakin yarın dışarı çıkarsam sorayım eczaneye yazarım size 😌😊 gmzmustafa
jap Burcu7575 bikaç gün sağdım ben kestikten sonra. Ama tamamen boşalana kadar değil mememi rahatlatcak kadar. Bir hafta sonra bi mememde bikaç tane kitle oldu ve acayip acıyodu tekrar sağdım tamamen geçti
Merve-HanifeDuru Garmastan olabilir baştaki harf benziyor g’ye ama emin olamadım sorayım yazayım 🌺 gmzmustafa
Dilaranne Burcu7575 o mastit oluyo sanırım sert beze geliyor ele soğuk uygula sık sık beyaz kalıp sabunu koy artık ben tüm herşeyi denedim sabun iyi geldi
ikiprens_annesiii GoldenRose Rabbim hicbir anneyi evladından ayırmasın acılarını vermesin Inşallah Allah razı olsun 🤲🏻
GoldenRose ikiprens_annesiii çok sevindim ömürlü olsun inşaallah 🙃benim kızım da 5 aylık aynı zamanda doğum yapmışız desenize 🥰 ilk bebeğimi ben de karnımda 2 aylıkken kaybetmiştim çok üzülmüştüm ama çok şükür bana da 2 evlat nasip oldu sonrasında😊
ikiprens_annesiii GoldenRose 11 ocakta doğdu oğlum asahi yukarı sizinde öyledir evladın kaybı her türlüsü zor oluyor Rabbim şefaatçi eylesin mekanları cennet içimiz rahat Rabbime emanet melekelerimiz