Lemya çok zor geçti canım. 4 doktorun ayrı ayrı tedavilerini defalarca yaptık. Hiç sonuç almadık. Hatta 2sinde daha da kötü olduk. Wilkinson falan kendim aldım yaptım. Oda boş. İnternetten scab forte aldık. O kullandıgımız en iyi sonuç veren ilaçtı. 15 gün boyunca hergün yaptık. Bitme noktasına gelip azalmıştı. Sonra Lavanta yagı yaptık 1 hafta boyunca. Lavanta yagını ilk 2 gün saf sonra yarı yarıya sulandırarak vucudumuza sıktık. 1 hafta onu yaptık hemen geçti. Şimdi tedavi başarılı olsa da kaşıntı hemen geçmedi gi için bizde ne başarılı oldu bişey diyemem. Ama bu 2liden sonra kurtulduk. Tabi birde hijyen en önemli şey.kıyafet giyeceginiz kadar birkaç parça ayırıp kalan tüm gardıropu agzını sıkı kapatıp poşetlemek lazım. 1 hafta açmamak lazım. Herşeyi 90 derece de yıkamak lazım. Dokundugun elledigin neresi varsa günde birkaç kez çamaşır suyuyla silmek lazım. Gece 3.4 lere kadar temizlik yapardım. Bi aksatsan başa sarıyorsun çünkü. Ben mesela nevresimleri 90 dereceye atar bitince birdaha 90 derecede yıkardım. Gittiginden emin olmak için. Ütüyü bile eldivenle yapardım. Böyle böyle kurtulduk biz.