Selinsu1 Masalkayhan balli sut gece belki disini çürütür bilmiyorum sabah kahvaltida veriyorum balı bazen. Gece süt iciyo sonra disini fircaliyoruz oyle uyuyo hep sade süt veriyorum bisey katmıyorum