Geçenlerde bi post açmıştım bebeğimin vucudunda kızarıklıklar var diye kaç gündür hiç uyumuyordu dün doktora getirdim kan testi istedi ve sonuçlara göre karaciğer değerleri yüksek dedi 2 hafta takip et ona göre yine bakalım dedi. Poposunda çatlak varmış yalvarırım dua edin rabbim bütün evlatları korusun benim yavrumu da ayırmasın 😭😭🙏