gurbet_gelini12 Kızlar 6 kılo vermeme rağmen hala gobegım var gıtmıyor 4.doğumum buarada bebegım 10 aylık sız nasıl verdınız gerçekten göbeği erıtecek bır formül varmı bana akıl verın neolur 🥺🥺
tatlisertt gurbet_gelini12 2 yemek kaşığı yoğurt 1 çay kaşığı zencefil 1 çay kaşığı zerdeçal 1 çay kaşığı tarçın karıştır yatmadan 3 saat önce ye yatana kadar da 5 bardak su iç sadece. Haftada 2 kez yap
gurbet_gelini12 mom0989 gecen bır yerde gordum mekık yag yakmıyormus offf yürüyüş de yapıyorum banamısın demıyor
mom0989 gurbet_gelini12 kim demiş ?? Ben 9 kg verdim 1 ayda ve mekikle bağıra bağıra acı çeke çeke kanım yok oldu 22 kg almama rağmen sarkmam yok
Bittersever mom0989 wuuuuu çok iyi nasıl yaptiniz detaylı anlatirmisiniz rica etsem diyet vs yaptınız mı
Nefeshiramm mom0989 sezeryan doğum yaptım 30 gün oldu ama çok şükür ben ilk günden beri hiç ağrı çekmedim çok rahattım ve şuan da ağrım yok hiç ameliyat olmamış gibiyim acaba başlasam Birşey olur mu
gurbet_gelini12 mom0989 ne guzel vermıssınız Vallah canım ben basladım yapmaya ama vıdeoda gordum yag yakmıyormus bende bıraktım nasıl verdınız pekı dıyet yaptınızmı nelere dıkkat ettınız
Ssmzsh Nefeshiramm yok mekik çekme çok ağır gelir. Bol bol yürüyüş yapabilirsiniz ama mekik zorlar Allah korusun
mom0989 gurbet_gelini12 yooo 29 yaşındayım diyet nedir bilmem canım. Sadece sabah uyandığımda detoks suyu hazırladım (emzirmediğim için) sıvı çok tükettim. Ekmeği abartmadım 15 gün abur cuburu kestim