Yorumsuz ahh ah bana 20 gündür hayat zindan basıma neler geldi anlatayım. Hamilelikte başladı aşırı sancı anlamadılar ne olduğunu acillik oluyordum. Neyse doğum yaptım 20 gündür kızartma yağlı etli hamur işi ne yesem acildeyiz. Safra kesesinde taslar ve çamur varmis neyse tam ameliyat olucam derken bigun bianda sararmaya başladım idrar rengim çay rengine döndü doktorum sarılık olabilirsin acile git dedi gittim yetişkin sarılığı olmuşum buna neden olan şey taşlardan birinin safra kanalına düşmesiymiş orayı tıkayınca sarılık oluyormus ordan da pankreasa veya bagirsaga dusebilrimis pankreasa düşerse çok tehlikeliymiş. O yüzden beni 3 gün hastanede yatırdılar Allahtan kendiliğinden bagirsaga düştü düşmeseydi onlar ağızdan girip tasa bisey yapacaklardı. Bebeğim de 45 günlük evdeydi bunlar olurken 10 gün önce oluyor hala yemek yiyemiyorum ameliyat icin 1 ay beklemem gerekiyormuş. O kadar kötü zamanlar geçiriyorum ki anlatamam. Demem o ki idrarınız çay rengi olursa ve renginiz sararirsa hemen acile gidin çok tehlikeli.