53bus ya korkutmak istemiyorum ama ben bı kere tek hastaneye yatırdım oda 2 saat çünkü oğlum mavi ışıkta hiç dhrmadi ondan sonra eve getirdim evde sık sık emzirdim vücudunu sürekli elimle kontrol ettim yavaş yavaa gitti çok şükür uzamış sarilikti bizimki 2 ay fotosunu sana atayım dersin bu çocuk nsl olmuş çok şükür şimdi iyi 6 ayına kadar yavaş yavaş gitti en son doktora götürdüm dedi gözlerde tek kalmış oda biraz gitmesi uzun sürer dedi sonra yavaş yavaş oda gitti şimdi 14 aylık çok şükür iyi sık sık emzir canım kontrollerinide sakın ama sakın aldatma çocukta ciddi bişi bırakmasın 🥰