laliko35 Bizimde 16 çıkmıştı değerimiz. 1 gece yattık hastanede. Hem mama hem anne sütü verelim dediler ama kızım mama almayınca anne sütü verdim sadece. 4 günlüktü o zaman ve sütüm fazla yoktu. Ona rağmen çok şükür sabah değer 10 çıktı ve bizde hastaneden çıktık. Size de geçmiş olsun, merak etmeyin sabaha çıkarsınız hastaneden inşallah 😊