Nevanin_annesi Hangi yatağı almalıyım siz hangisinden memnunsunuz ? Visco mu yarı ortopedik mi sünger mi? İlk 4 ay reflu yatagi kullandım sonra yanımda yatti suan 8 aylik ve hangi yatağı alacagimi bilemiyorum
Mavismila Nevanin_annesi https://images.app.goo.gl/MnuoudYLv4bRDQQb8 canım bak ben bu Meltem markasını aldım doğduğundan beri kullanıyorum kendi yatağıma yapışık yapıyorum bariyeri indirip Altından tekerlwk var oraya buraya götürebiliyosun konforlu ve geniş
Nevanin_annesi Mavismila canim resmi açamadım ama beşiği var içine hangi yatak iyi olur bilemiyorum. Park beşiği var