Merhabalar 3 aylık bebeğim var doğum sonrası kilolarım var zaten normaldede kilom vardı ama sezeryan sonrası göbek ve emzirmek için tatlılar vs vs şiştigimin farkındaydım bugün düğüne gittik ve herkesin gözleriyle bana bakması bile beni yeterince mutsuz etti zayıflamak istiyorum nasıl başlayacam veya sütüm azalır diye de korkuyorum sizler nasıl başladınız veya ne önerirsiniz