strongMom Arkadaşlar başım çok kötü tarif edemedigim bişe var beynimde resmen hani salıncakta sallanırken yüksege uçarsınız beyninize bişe olur ya aynı öle ne oldugunu da bilmiyorum sadece böle tarif edebiliyorum. Başına gelen varmı yardım edermisiniz
benimdunyam21 strongMom tansiyonunuzu ölçtünüz mü ? Tansiyonunuza bakın bir ağrı kesici alın yada acile başvurun
Alyameltem strongMom emziriyorsanız parol için nane yağı alın soğutup şakaklarınıza sürün masaj yaparak biraz dindirir ya da vicks sürün başınıza ve burnunuza onu koklamak da iyi geliyor bazen
benimdunyam21 strongMom anladım o zaman mümkünse bir parol alın ensenize buz uygulaması yapın yüzünüzü yıkayın karanlık bir ortamda uzanın dinlenmeye çalışın.çok geçmiş olsun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Alyameltem strongMom Migren olabilir belki sinüzit kaynaklı olabilir belki bir sebebi yoktur tansiyonunuz düşmüştür bilemem
Zehr Telefon, tv ekranından uzaklaşın. Parol alıp karanlık ya da loş bi odada dinlenin. Şakaklariniza hafif masaj da iyi gelir
Miray-09 strongMom vertigo olabilir mi? Bana ya buymuş gibi geldi ya da psikolojik olarak olabilir. Yani ben bazen bir yere dalınca böyle sanki o ortamdan uzaklaşıyormuş geri gidiyormuş gibi oluyorum öyle bir şey mi?
strongMom Miray-09 yok öyle degil beynim bagımsız hareket ediyo gibi aşırı kötü oluyorum ayaga kalkınca kafamı saga dola çevirince gözümü kapatınca ya
Melekkizimmzeynep strongMom tansiyonunuzu ölçün mutlaka yüksek olmalı elinizi yüzünüzü soğuk suyla yıkayın ve karanlık odada yarım saat gözleriniz kapalı yatin geçmiş olsun
strongMom Melekkizimmzeynep ölçüm yapabişcegiö hiç bi yer yok şuan öalesef doktora götürebilcek de yok teşekkür ederim