Zub 8 günlük bebeğim günde iki defa filan fışkırır tarzda kusuyor öncesinde gazını da cikramakta zorluk çekiyor sürekli ayaklarımı karnına çekiyor ikiniyor gazını çıkarsın büyük tuvaletini yapsın diye masaj da yapıyorum ama fayda etmiyor sizce başka ne yapabilirim
Gigyyy Zub fışkırarak kusma için Dr danışınız hemen ,gaz çıksa da yedikten sonra 20-25 dk sonra yatırın , yan yatırma pozisyonu daha rahat olur arkasına yastık ile destek verirsiniz ,Reflü yatağı da baya rahatlatır kusmasini engeller uyku esnasında da
Zub Sln20 yok kullanmıyorum gaz ilacı bugün oldu iki defa daha önce bı defa olmuştu bı haftada rahat edemedi diye içim rahat etmedi
Merve-HanifeDuru Fışkırarak kusuyorsa reflü olabilir bir doktora götürmenizde fayda var doktorum bana fışkırır tarzda kusma olursa getir bekleme hiç demişti
Sln20 Zub Doktoruna danışıp başlayın isterseniz. Bir de reflü yastığı tavsiye ederim. Yapabiliyorsanız yatağının bir tarafına ek bir şey koyarak da eğim verebilirsiniz. İlk zamanlar bebeklerde reflü oluyor genelde midesini rahatlatmak için faydalı olabilir.
Ikraelisa35 Zub canm bebek reflusu olabilir bi doktora gotur benim kzim oyleydi bir yasina kadar her besledigimde mutlaka kusuyodu doktor ilac verdi 1 yasina kadar onlari kullandim gecici bir durum zaten ama cok dikkat edilmesi gerekiyo beslediginde hemn yatirma kucaginda tut her defasinda kusuyosa kustuktan sonra yatir ki cock kustugunu yutmasin bogulma tehlikesi olmasin ben cok cektim bu olaydan cok zor bir durum ama cok sukur gecti 😊
Glcnbc Zub o gaz git gide çoğalıyor; kızarma, bacaklarını karnına doğru çekme 13 günlükken acile gittik o anlık müdahile edildi ama sonrası için bir öneri yoktu yine acile gelin dediler! Biogaia diye bir damla önerildi eşimin kardeşi tarafından aldım çok şükür iyiyiz fakat damla bitti 3 gün rezil etti bizi 4. gün geri aldık, damlayla rahatız çok şükür Rabbime🤲🏼🤲🏼🤲🏼