stella Bugün kontrolde doktor 5.5 aylık kızımın içe baktığını söyledi aşağı doğru. Nöroloji uzmanına yönlendirdi beni çok korktum ya başına gelen var mı? Bir şey yoktur inşallah 🙏🏻