pasaninannesi Selam anneler, sezeryan olunca sütüm az geldi diye humananın çayını istedim eşimden bulamamış bunu almış eczaneden. Beşinci gün sütüm çok gelmeye başladı ama çaydan mı başka sebepten mi anlamamıştım. Çayım bitmişti dört beş gün içemedim göğüslerim hep yumuşaktı eşimden yine istedim ama süt İçin değil gazada iyi geldiği için. Tekrar İçmeye başladım göğüslerimi boşaltamıyor bebeğim birini emerken diğeri semsert oluyor kendi kendine akıyor sütüm. Bu çay gerçekten çok faydalıymış. Sütü az gelenler kesinlikle deneyin günde 3-4 defa öneriliyor ben 2 defa içtim göğüslerimden duramadım çok doldu 🤗