6 aylık bebeğim var. Sütüm hep çoktu ilk ay mastit olmamla birlilte sürekli sağım yapmaya başladım. 3.ayda memeler terbiye olur, vucüt sütü bebeğin içeceği kadar üretir diye okudum bekledim ama beklerken de her akiam sağım yaptım. Amacım tamamen göğüslerimi rahatlatmak ve mastit olmamaktı. Bebeğimde hiçbir zaman memeye düşkün bir bebek olmadı. Azıcık içiyor hemen kafasını çeviriyor haliyle de meme hiç tamamen boşalmıyor. 1 ay önce hatanın sağım yapmak olduğunu fark ettim. Pompayla sağımı bıraktım, pompa vakum yaptığından sağdıkça vucüt daha çok süt üretiyormuş. Rahatsızlık hissettikçe, bir göğsümü emzirirken diğerinden süt aktığını gördükçe elle sağım yaptım. 6 ayla birlikte ek gıdaya başladık ve 1 hafta geçmeden 2 kez yine mastit oldum. 🥴 Tek öğün veriyorum çokta yemiyor aslında ek gıdayı ama göğüsler afalladı yine. Ne yapacağımı şaşırdım. 6.ayda hala mastitle uğraşan var mı acaba 🥲 Emzirme danışmanına gitsem çare olur mu bilemiyorum. Artık çok mu geç acaba 😔 Yardımcı olursanız çok sevinirim.