Brfar Kizlar 2 bucuk aylik bebegim geceleri az cis yapiyor normalmi sizlerdede oylemi yoksa azmi iciyor anlamadim
Elffnrr Brfar canım az yada çok emdiginden değildir diye düşünüyorum cnku benim bebeğim bazen çok emdiginde bile gece sabah bezi az cisli olabiliyor. Nazende az emdiginde çok çiş yapabiliyorlar. Sıkıntı değil yani bu sen emdiginden emin ol yeterli😉
Nevanin_annesi Brfar bazı günler sen açmadan ya da tam uyanmadan hic çiş bile yapmayabilir. Demek ki derin uyuyor uykusunu alıyor. Normal yani.