Sol bacagimla vajina arasındaki bölgede bı şişlik var. Bı seneye yakın zamandır, hanı insanın sırtında kuluçka olurda bastırınca bı şişlik ama iç kısmında vücudun. Bahsettiğim şişlik öyle bişi. Sert biraz ve kızardı acimiyordu acımaya başladı. Camasirim değse rahatsız olup düzeltme gereksinim duyuyorum. Başına böyle bişi gelen varmı. Nedir bu, geçer mi yoksa tedavilik bı durummu bı türlü anlayamadım.