Emrin Basina gelen varmi esimin ekini ari sokmuk felaket sisti ilac fln yazdi doktor ama dehset sisti basina gelen varsa ne yapmk lazim
AloneMom Emrin buz torbasiyla soğuk kompres yapın.ve sarımsağı ezip sis olan bölgeye sürün iyi gelecektir.gecmis olsun.
Hilallllllll Emrin Ben çocukken eşek arısı sokmuştu iki kez o zaman çok şişmişti ama doktora felan gitmemiştim annem yoğurt sürmüştü 😇
Emrin AloneMom Hilallllllll AslihanElif tesekur ederim 🌸bide asi olmus corona aşısı iyice sismisti doktorun yazdigi antibiyotigi icti az iniyo gibi