Eminesevket000 Kızlar merhaba yataga yattikca kalp hizim cok yukseliyo nefesim kesiliyo ama ayaga kalkinca hicbirseyim yok 2 gundur uykular haram oldu doktora gitmemede cok var ne yapsam bilemiyorm
Durusu5 Eminesevket000 bende de doğumdan sonra bi kac kez oldu sanırım sıkıntı ve strestendi bir daha yaşamadım. Bilinen bir rahatsızlığınız var mı ?
Eminesevket000 hayatbuiste bende öyle dusunuyorm esim varken birsey yok o evde olmasin sabaha kadar bu durumu yasiyorum cidden cok kotuyum piskolojim hic iyi degil