Verynice1 Kızlar 1 haftadır bebeğim hapşurıyor burnu akıyo 3 gündürde öksürüyo huzursuz sabah dokotra götürdük hırıltısı yok dedi bogazları çok kızarmış faranjit dedi ateşi bidefa çıktı dedim antibiyotiklik durumu yok dedi bi şurup verdi geçene kadar kullan dedi demin burnunu temizledim su çıktı baya ıhlamur verdim uyudu şimdi kalıpla verdim bide çok korkuyorum bişi olmaz dimi ayagının altına limon sürdüm birde soğana karanfil batırıp baş ucuna koydum
turansmom Verynice1 Sırtinı ve ayaklarını sıcak tut ateşi yoksa birsey olmaz. Biz 2 ayda bir geçiriyoruz artik
NilBensu Verynice1 canim cok gecmis olsun. Has zeytinyağı içine üç dört dis sarımsak rendele veya havanda dov içine koy bir saat beklesin sarimsaklar diibime cokecek uzerimde kalan yağdan pamukla alip Ginde üç kere ayak altina sur iki çorap giydir harika Bisey. Hem öksürüğe iyi geliyor HemdE ateş olursa ona iyi geliyor. Burnunu hep açık tut. Her zaman çekme bazen sadece solüsyon sık oyle kalsın yanı kurumasın. Allah şifa versin
NilBensu Verynice1 bu hazırladığın yağ üç ay buzdolabında bekleyebilir bozulmuyor . Artık doktorlar da bunu reçete etmeye başladı ilac kullanmadan önce Bunu denetiyorlar
Eymenncik Verynice1 faranjitse boğazını kuru tutmaya calis, ılık su içir. Ilık şeyler içir. Sicak ve soguk asla gelmez faranjite. Bol sıvıyla cok rahat atlatir insallah.
turansmom Verynice1 Hiç birsey yapamıyorum benim bebegim 8 aylık. Yapabildiğim tek şey ılık çorbalar içirip , ılık sular içirmek boğazı ısınsın diye. Birde atesi yokken sırtına, göğsüne, ayaklarına sıcak havlu koyuyorum
NilBensu Verynice1 rica ederim. Ben 4 yaşındaki kızım ve 6 aylık bebeğim ( 1. Ayından itibaren ) hastalık dönemlerinde kullanıyorum çok faydasını gordum. rabbim yardımcınız olsun.
AloneMom Verynice1 bence başka bı doktora daha gidin.bizimde böyle olmuştu.doktor antibiyotik yazmadı hastalığı usteledi bronşite çevirdi sonra
Verynice1 AloneMom bizim doğduğundan belli doktoru çok iyi bir uzman doktor bilemedim bende diğer hasta oldugundada onun verdiigi ilaçlarla iyileşmişti
Feyzaness Çok geçmiş olsun, ben koca insanım faranjit olunca nevrim dönüyor , bende kronik faranjit var , sadece ılık suyla iyileşiyorum , küçücük bebek yavrum kıyamam , antibiyotiksiz geçmez genelde ama 😔
Verynice1 Feyzaness bendede car faranjit kronik banamı benzedi diyorum. Acaba ama bilmymr doktor ateş yok hırıltı yok diye vermedi