AsilAlparslan bizim ilk ayda fark edildi 1 aylık kontrole gittiğimde hemen fakülteye gönderdiler bizi bakıldı edildi kanlar verildi bı hap yazdılar 2 ay kullandım sütümü sagip toz halinde biberona koydum ilk ay gittik biraz daha kullanalım dediler ikinci gitmede tamam bu kadar yeterli gelişimi normal e bindi dediler şükür 😌 d vitamini verdi sağlık ocağı ondayken bidaha kapanma telaşı sardı sağlık ocağı kesmemi söyledi ben tabi hemen kendi özel doktorumi aradım ona götürdüm muayene etti evet yaşında kapanması lazım yine onda da ,8 9 aylık oldu derken kestik vitamini bir süre daha 1 yaş kontrolünde götürdüm 1 parmak kalmış kapanmaya bidaha kullandık vitamin 1 ay sonra tekrar götürdüm şükür zamanında kapandı ve şuan 33 aylık 🤭❤️😍🧿💟