bugsbunny_ Oğlum 1 yaşında ve şuana kdr hiçbirşey alerji yapmadı neversem fakat kızlar ağızının etrafı hep isilik yaa napcam bilmiorum sizce önemli birşeymi? Yardımcı olun. Nolur doktora götürmek istiyorum gerçi bende😢😢
Bebek-annesi bugsbunny_ 4 aylık oğlumun da böyle oldu ama hep ağzı akıyor ondan oldu bence cildi hassas ise ondan olmuş olabilir kendi tükürüğü ile belki bir oyuncağını fazlaca ağzında tutmuştur.
bugsbunny_ Cigdemino yok canım emziği 3 aya kdr kullndık sdece . Yumurta fln yaparmı acaba ya hrgün veriorum bebe bisküvisyle
Poyrazinannesi67 bugsbunny_ bacım az önce acilden geldim bende alerji olmuş sabah muayene edecek doktoru ufak bişey deme ne olursa olsun git bence Rabbim evlatlarımıza sağlık versin
bugsbunny_ Poyrazinannesi67 geçmiş olsun canım benim ya nsl iyi dimi? Nasıl olmuş kuzucum ney yapmışki
Poyrazinannesi67 bugsbunny_ bilmiyorum ki bişey çıkmadı tahlilde ama annem abur cubur veriyodu ona belki ondan olmuştur tam bilmiyorum yani doktor boyalı paketli ürün yemesin dedi damla verdi akşam yine hafif kabardı yüzü ağladım yine mahvoldum rabbim sağlık versin hepsine
Sln20 bugsbunny_ Bir ara benim kızımın da çenesi böyle kabarmıştı. Müslin mendili sabunlayıp öyle sildim Johnson’s baby’nin bebekler için sütlü sabunu var. Onunla geçti. Deneyin isterseniz.