Merhabalar, 5,5 aylık bir oğlum var boyu kilosu ileride gidiyor. 71 cm; 8,5 kilo. Kilo problemi yok yani o sebeple söylüyorum bu detayı. Hep anne sütü aldı şimdiye kadar. Birkaç gündür geceleri saat başı emmeye kalkıyor. Uykusunu da açmıyor gözleri kapalı emip uyuyor. Acaba doymuyor mu diye düşünmeye başladım gece bir öğün mama takviyesi yapsam mı acaba ne dersiniz? Kilosu fazla olduğundan tereddüt ediyorum