Gonulkalkayy 3 numara biberon ucu kullanıyorum natural 4 e geçicem oğlum 14 aylık ama cok pahalı malesef klasik ucu olurmu acaba yapan varmı ?
Daphnemom Ben natural cam kullanıyorum yeni uç değiştik internette çok pahalı çünkü avent devamı gelmeyecekmiş şansa bi eczanede buldum 2li uç 45 liraydı. Cam olana wee ucu da tam oluyormuş bi arkadaşım bulamayınca onu alıp takmış olmuş.
Gonulkalkayy Daphnemom plastik 240 cc lil var cam yok klasikler yine 60-70 tl ona bile razıyım olursa :( başka biberona alıştıramadım sadece bundan iciyo