Bebisveannis Bsra38 14 aylık bugün başladı 💜😂 ama hep emekleme derdinde onda usta oldu artık bu zor geliyor totoya
Mihranimmm Bsra38 15 buçuk aylık yürüyor mu yürümüyor mu anlamadım..denge menge yok pesinde ikiz gibi geziyorum sürekli düşüyor. Yani henüz yürüyemiyor
RuzgarMommys 10 aylık ayakta duruyor ama yürüme için kendilerini ne zaman hazir hissederse o zaaman yürür kendi haline bırakıyorum ben.
Bsra38 Bebisveannis bence de emeklemek kolaylarına geliyor ama yürümenin tadına vardıklarında nasıl olacak bakalım 🤭
Sln20 Bsra38 11 aylık olacak tutunup sıralıyor elinden tutunca birkaç adım atıyor. Eşimin bütün teyzeler taktı bu niye yürümüyor diye. Her çocuğun yürüme zamanı başka keşke anlasalar. Ne zaman isterlerse o zaman yürür yavrularımız.
Seyma_Mirza Sln20 gerçekten öyle bir ay önce yurucek gibi oldu sonra korktu hiç yürümek istemiyordu şimdi iki gündür kendi kendine cesaretle mis destek aldığı yeri bırakıp tutuyo hiç beklemiyordum yurumesini mesela bı anda basladi
elfozyil Sln20 onların ki doğar doğmaz başladı herhalde 🤣 ne bu cahillik yani anlamıyorum. Daha 11 aylık bir minik bizde 10 buçuk aylık olduk bu arada ayakta destekli duruyor koltukta sıralıyor yürümeye hiç niyeti yok 🥰
Seyma_Mirza Bsra38 12 ay 13 günlük iki gündür yürümeye başladı arada düşüyor ama iki günde iyi geliştirdi kendini 🤣
Bsra38 Dilaranne merak ediyorum bir anda mı yürüdü benimki sıralıyor tutunmadan kendisi ayağa kalkıyor bi adım atmamız kaldı cesaret gerekiyor sanırım heyecanla bekliyoruz 🤗🤗
Gulsah4141 Bsra38 3 yaşındaki kızım 10 aylıktı yürüdü kardeşi 12 aylık kendi yürümüyor ya ilk adım arabasıyla gidiyor yada sıralıyor koltuk kenarında ☺️
1prens1prensesannesii Bsra38 11 aylıkken tam yürüdü. Şuan 13 aylık. Her bebeğin gelişimi farklıdır. Mesela oğlum da desteksiz yürüyor ama oturduğu yerden kendisi kalkmıyor. Birywre emekliyot öyle tutunup kalkıp yürüyor.