18 aylık erkek bebek annesiyim doğduğundan beri huysuz ve ağlak bi bebekti şimdide aşırı sinirlilik hali kendini sıkmalar yerden yere atmalar çığlık çığlığa hele bi istemediği olsun vurmalarada başladı nerde hata yapıyorum bilmiyorum o kadar yumuşak bi annede değilim sevmesine tabiki seviyorum ama kurallarımda var gören herkes bu nasıl bebek diyo ne yabancı birini sever ne biyere gidince huzur verir evde sürekli bağırış çağırış halindeyiz napsam neden böyledir nasıl biraz daha ılımlaştırabiliriz?