Daha 3 buçuk aylık bir kızım var maalesef ki ayakta sallamaya alışık bazen memede uyuyor nadir de olsa ve sallayıp uyuttuktan sonra yastıktan indiremiyorum kesinlikle hemen uyanıyor. Yastıkla yatması sağlıklı değil biliyorum ama anında kalkıyor. Ve salladigim halde bıraktığım için koltukta yatıyoruz kendi yatağımda yatamıyorum yok mu bı çözümü eşimde yok sen benle yatmak istemiyorsun alistirdin öyle hep böyle mi olcak diye laf ediyor haliyle 😒