Ozlemm-19 Kızlar bebeğim 4 atlık sırtüstü yatırıyorum sürekli sıçrıyor hemen uyanıyor yan yatırınca ise daha uzun uyuyor yan yatırmanın bir zararı olurmu arkasına yastık koyuyorum ama tünelde içim rahat değil
Boymama Ozlemm-19 yan yatışında herhangi sıkıntı olmaz druma sormuştum sadece gep aynı yöne yatrmayın
Dolunayto Ozlemm-19 kafasında şekil bozukluğu olur yan yatırmayın ben o hatayı yaptım sağ sol içeri batık gibi oldu sırt üstü en güzeli
Anne80 Ozlemm-19 hep bir sağa bir sola yatırdım kafasında herhangi Bi yamykluk yok canım sıçrıyor diye öyle yaptın sonr ayastıksız kendisi yan yatmaya başladı şu an yüzüstü uyuyor 7.ayında başladı bu yüzüstü hali öncesinde asla yatıramazdım yüzüstü
elediyebiri Ozlemm-19 Ben de sag Sol dikkat ederek hep yan yatiriyorum. Ben yatirmasamda bebegim kafasini ceviriyor. Saga Cok yatmis doktor Öyle söyledi. Simdi sola dogru yatiyoruz hep
1ana1bebe Ozlemm-19 oğlum 3 aylık neredeyse doğduğundan beri yüz üstü yatıyor sakıncalı biliyorum ama diğer türlü hemen uyaniyor ve asla kundak sevmiyor mecbur
Anne80 Ozlemm-19 aynen canım baya rahat oluyor ama kendisi yatıyor şu an öylr kafasına göre yönünü değiştiriyor