Buglemim__hifamm Merhabaa anneler 13 günlük bebegim osurmak icin cok.sık sıkınıyo yavrum kıpkırmızı oluyo osurana kadar normalmi yaa🙄
SimayT Buglemim__hifamm Evet bizimki de 22 günlük altını açıp biraz bekletiyorum daha rahat gaz çıkarmış oluyor 🤗
Nefeshiramm Buglemim__hifamm zeytinyağı ile karnına güzelce masaj yap bir çay bardağına bir dolu çay kaşığı Kimyon at 1 0 dakika bekle sonra bebeğe bir iki çay kaşığı içir kalanını da kendin için kesinlikle faydasını göreceksin