Kalender Merhaba anneler bebeğim 3200 doğdu 2500 e düşmüştü sariliktan dolayı şu an kilosu 4500 2 aylık kilosu çok zayıfladığı için korkuyorum yine zayıflar diye sizce kilosu iyimi boyu 54cm sizin nasıl
Nefeshiramm Kalender yarın tam 30 günlük olcak gitcez kontrole 3350 doğdu bizimde tahminim 4500 filan olmuştur
Adaylin Kalender benim bebeğim de 2200 gram doğdu tam 2 aylık bugün 56 cm 4 kilo 250 gram olduğunu öğrendim bence gayet güzel sizin ki
mnkbbgm Kalender ben kıyaslamak adına demiyorum benimki çok tosbik 3590 doğdu 3300 çıktık 1 aylık kontrolde 5.200 olduğunu ögrendim beni emzik niyetine kullanmıs Suan 1 ay 15 günlük ne kadar oldu bilmiyorum 🥴
Adaylin Nefeshiramm iyi de 2 aylık bebekten kilo kaybından bahsediyoruz sizin bebeğiniz kilolu doğmuş gelişimi gayet önde konu ile alakasi yok. Benzer durum da olanlar motive etmek için yazar da sizin ki saçma olmuş. O zayıflıktan bahsedip üzülüyor siz kilosunu söylüyorsunuz
Brfar Benim bebegim 1 ay erken dunyaya geldi 2700grm di suan da yeni toparlandi bencr sizinkide gayet iyi
mnkbbgm Kalender normal ayına göre bence gayet iyi benim doktorum dediğine göre sizin bebeğinizin kilosu