Merhaba sevgili anneler,15 buçuk aylık bebeğim önceden çok güzel uyurdu gündüz iki buçuk saat akşam da 8 de yatardı.iki haftadır akşamları çok ağlıyor gece uyanıp uyumuyor köpek dişleri kabarmış gibi,sıra köpek dişlerinde 15 aylık çıkar mı acaba.köpek dişi bu kadar zorlar mı yoksa başka bişeyi mi var yardımcı olur musunuz😔