Mehaba bayanalar ben 1 ay önce doğum yaptım ilk 10 gün aşırı kanamam oldu normal olarak 2 gün kesildi sonra tekrardan çoğalmaya başladı ve su an o kadar çokki 5 numara çocuk bezi kullanıyorum yine çıkıyor çamaşırlarımdan çok affedersiniz ceviz büyüklüğünde parca düşüyor sizce normalmi