Yenidoğan bebekler sadece anneyi emmeyi ve kokusunu bildiği için böyle davranıyor emzik için zorlamaya devam et pes etme ben gaz sancılarında masaj yaparken 2 ayda tutturmuştum bende 3 ay wc gitmedim kahvaltımı öğlen yemeğimi masanın üstüne bırakıyordu eşim onu bile yiyemiyordum eminim hepimiz ilk 3 ay böle gecirdik gecicek meraketme 😉☺️ Bebek kokusunu çokça çek içine