Leylaa_ sen hiç içine kuşku düşürme canım benim. Bizim deliğin kapanması 2.5 3 ayı buldu. Hatta bu dönemi biz katılma ile anladık ağlarken katılıyordu doktoru aradım sordum işte 6 aydan önce böyle birşey beklemeyiz bi bakalkm dedi baktı. Doğuştan her bebeğin kalbinde delik olur bazı bebeklerde bu geç kapanır ama korkulacak bir durum yok nefes kontrolü yapamıyor su an dedi ağlatmamaya özen göster dedi. Şükür kendiliğinden geçip bitti yani. Zaten sorun çıkaran delikler doğumdan itibaren beli oluyor hatta daha hastaneden taburcu edilmeden ameliyat edilenler bile var. Öyle tehlikeli bir durum olsa doktor çoktan uyarı yapardı sana. Merak etme sen hiç bende çok korkuyordum sanki hep bunu yaşayacak gibi hissediyordum ama allaha şükür geçti.