Tek benim bebeğim böyle sanıyordum. 8 aylık 1 sn kendi başına mızmızlanmadan durduğunu görmedim. Sürekli ağlama modunda. Ciddi anlamda psikolojim bozuldu. Emzirmesem psikiyatri hapı kullanacağım. Bide tek başına olunca ailemden uzak gurbette kimsem yok. Ağlıyorum, eşime bağırıyorum. Kendime vakit hiç ayıramıyorum.