Kızlar 7 ay 14 günlük ikizlerim var. Az önce fark ettim ameliyat izim kanamış çamaşırıma bulaşmış. Bu sol düğüm yeri. Daha önce de böyle iki kez oldu ama dikişimden olduğuna emin olamamıştım. Öyle çok büyük bir kanama değil lekelenme gibi. Kanayan yer mor renkte. Hep öyleydi. Şuanda da kaşınma başladı. Normal mi bu durum şu geçen zamanda yaşayan duyan var mı?