Fbh ben oğluma kullandım , ilk kullanmaya başlayınca üç gün müşahede altında tutmak için hastanede yatmak gerekiyordu ama biz yatamazdık o yüzden üç gün hastaneye gittik geldik sorun çıımayınca ilaca başladık. İlacı çok az dozda veriyorsunuz bebeğin ayına kilosuna göre ayarlıyorlar zaten ama mesela biz yarım hapı sulandırıp sulandırdığımızın üçde birini içiriyorduk oğluma ve yan etkisi olmadı. Daha sonra hapı kullandığınız sürece her ay kontrole gitmek gerekiyor ama biz biz ay kullandık ve geçen sene Mart ayı virüsün en korkunç olduğu dönemdi kontrollere gidemedik ilacı bıraktık. Ama kullandığımız bir ay boyunca gerçekten çok etki etti muhtemelen düzenli kullansaydık yok olurdu. Sonrasında virüs rahatlayınca tekrar gittik hastaneye ama kan testinde oğlumun kanında potasyum yüksek çıktığı için dideral kullanmayın dediler damla verdiler , uzunn zamandır damla kullanıyoruz ama etki etmiyor 🤷 uzun oldu ama bildiğim herşeyi anlatmak istedim