Humeyra6
Ah bu durumu ancak yaşayanlar bilir seni o kadar iyi anlıyorum ki çok zor ne sinirlenirdim orda iyi bakıyorlar merak etme üzülme gibi laflara nasıl merak edilmez her gece uykularımdan sıçrardım rüyalarım hep bebeğimle ilgiliydi bende 33 haftalikken doğurdum 1710 gr 42 cm minicik 26 gün kaldı solunuma bağlıydı lohusalık zaten zor birde bebeğinden ayrı rabbim inşaAllah çabucak kavuştursun. Şu an tam 7 bucuk aylik bir cimcime sende inşaAllah zaman nasılda çabucak geçmiş diyeceksin bu günlerini hatırlayıp bunada sinirlenirdim sütüm çok olmadığı için stres olurdum ama gerçektem anne sütü önemli bol bol sağ tabiki yetmedigi yerde mamada icer onun için güçlü kalmaya çalış annesi,yaninda olmasada kokusunu icine cekememis olsanda bazen senin sıcaklığını hissetmedigi icin ayri kaldigi icin onun seninle bag kuramicagini düşünsende emin ol o kadar güçlü bir bag varki aranizda. Benim bebegim küvözde nezaman beslenmeye basladi benim ozaman sutum geldi çoğaldi ayri yerlerdeyken bile habersizken bile vücud birbirine bagli kalp bagli Senin gücüne ihtiyaci var Güçlü anne😌🌸🙏