Sumeyra87 bioderma atoderm,mustela stelatopia,bepanthol sensiderm hangisinin iyi geldiğini deneyerek bulabilirsiniz.Bizimki egzama değil ama kızarıklık oluyor bazen bepanthol çok iyi geldi kaşıntıyı da gideriyor,mustela da almıştık o iyi gelmedi bize