Toplumcubirisi Her gidenin peşine ağlıyor hele ki bebek ya da çocuksa artık ne yapacağını şaşırıyorum deli gibi kendini yerlere atıyor yarım saat agliyor.Bir ay sonra iki buçuk yaş olacak sizde de böyle mi nasıl aşarız bilmiyorum
Yasmus Toplumcubirisi benimkide öyle herkesin peşine ağşar kendini paralar yerlere atar normalde evde bulunup yanına gitmeyen tanımadığı insanların peşine bile dışarı çıkmak istiyo benimki ondan
mombeto Toplumcubirisi benm arkadaşmın kızı öyle 2 2 buçuk yaşlarında. Biz gidince saatlerce ağlıyormuş zor sakinleştiriyorlar. Acaba o dönemlerde oluyor mu
ErvaMuhammedAli16 Toplumcubirisi Oğlum 18 aylık. Herkesin ardından ağlıyor ve benim canım sıkılıyor. Zor sakinleştiriyoruz.
Toplumcubirisi Hatta bugün kuzeni geldi tam uyku saatinden önce, biz de gönderdik yarın gel diye tabi bir saat oynadılar. Peşinden nasıl ağladı ağlaya ağlaya uyudu
mombeto Toplumcubirisi o da öyle valla inşallah geçer benm bebeğim daha 6 ay 18 günlük korkuyorum☺️☺️😂