Karakiz 4. Ayda aynı durumu bizde yaşadık ağır bi atak haftası geçiriyor bebişler bu dönemde. Ben hiç mama vermedim, bu dönemde meme reddi de çok oluyormus. Oğlum da emmiyordu çığlık çığlığa ağlıyordu ben farklı emzirme şekilleri denedim. İnanırmısın zıplayarak emziriyordum 🤦🏼♀️ Kucağıma yatar pozisyonda alıp ayağa kalkıp zıplaya hoplaya (bale yapar gibi gezinerek) emzirebiliyordum sadece başka türlü almıyordu.uyku desen yok huzursuzluk Hat safhada 😪 5. Ayda geçti bu durum 👏