S08m beyin sarsıntısı geçirmişim akşam bebeği sallarken birden kollarım uyuştu hemen gittik tomografide belli oldu. İlaç verip uyuttular şimdi iyiyim ama. 1 hafta baş dönmesi vs gibi şeyler olabilirmiş ama 1 haftayı geçerse tekrar gidecekmişim 🙏 Allahtan kızıma gelmedi oda yanımdaydı