Merhaba bayanlar. Hatırlarsınız bebeğim 1 aylık ve sadece yüzünde olan kızarıklık ve kakada çok az miktar kandan dolayı süt alerji teşhisi koyulduğunu söylemiştim. Eşimin işi gereği Bingöl deyiz ve malesefki doktor sıkıntısı yaşıyoruz. Tatile istanbul’a geldik ve daha önce oğlumda toz akarlarına alerjiyi tek bulabilen alerji dalında gerçekten çok iyi olan doktorumuzun yanına koştuk. Kızımda alerji var ama bu süt alerjisi değilmiş kızlar. Bu kadarcık belirti bu teşhisi koymaya sebep olamazmış ve boşu boşuna hep beraber yıpranmışız bu süreçte. Bu mamalar en ennn son çareymiş. Önce başka daha hafif mamalar kullanmak gerekiyormuş. Mama piyasası ve bu mamaları pazarlayanların kurduğu tezgahlar ve bunları peynir ekmek gibi yazan doktorlarda cabası. Bizi bu konuda çok net aydınlattı. Ben kendi araştırmalarımla Aptamil Ar ye başlamıştım ve doğru olanı yapmışım. Kızımın sadece reflüsü varmış. Doktor diyorki eğer alerji mamaları kullandığında tablo eskiye göre kötüye gidiyorsa bu zaten teşhisin yanlış olduğunu gösteriyor dedi, zaten bunu tahmin etmek zor olmadı benim için. Lakin kötü tabloda doktorların ısrarla o mamalara devam etmemizi söylemesi, mama markası değişmesi en son o iğrenç similac alimentum mama ile olan sınavımız bizi çok yıprattı. Daha 1 aylık bebeğe yaptıkları vicdansızlık değilde nedir. Alerjisi olmayan bebeklere dahi alerjisi vardır deneyelim diyerek bu mamalarda diretmeleri gerçekten korkunç. Çok içim rahatladı. İyi ki buraya geldik ve tüm bunları öğrendik. Lütfen sizlerde dikkatli olun. Mamalar için doktorlara yapılan teklifler bile varmış kızlar. Doktorlar bu mamayı yazsın diye. Tamamen sektörel sorunlar. Yarış halindeyken iyi olmayan mamaları, hastalara yazdırma çabaları. Bebeğinde süt alerjisi vardır teşhisi koyulan anneler, lütfen dikkatli olun. Bizim gibi hırpalanmayın hem siz, hem bebeğiniz.
-